კომპონენტი „საშინაო დავალება“
V-XII
კლასები
ქულები
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
კომენტარი
|
1-2
|
არ ამზადებს/იშვიათად ამზადებს წერით დავალებას, რომელშიც ბევრი ენობრივი და ორთოგრაფიული
შეცდომაა;
არ იცის/იშვიათად იცის ზეპირმეტყველების მასალა;
ლექსიკური მარაგი ძალიან მწირეა,გამოთქმაში უზეშ შეცდომებს
უშვებს
|
|
3-4
|
პერიოდულად ამზადებს წერით დავალებას,რომელშიც დაშვებული აქვს ენობრივი
და ორთოგრაფიული შეცდომები;
პერიოდულად ამზადებს ზეპირმეტყველების მასალას, მაგრამ უშვებს ენობრივ
შეცდომებს;
გამოთქმა არ უვარგა, ლ;ექსიკური მარაგი მწირეა
|
|
5-6
|
ხშირად ამზადებს წერით დავალებას, რომელშიც ცოტაა ენობრივი და ორთოგრაფიული
შეცდომა;
ხშირად იცის
ზეპირმეტყველების მასალა, მაგრამ უშვებს ენობრივ შეცდომებს, თუმცა აქცევს ყურადღებას
გამოთქმას;
|
|
7-8
|
თითქმის ყოველთვის შესრულებული აქვს წერითი დავალება, სადაც ცოტაა შეცდომა;
მზად აქვს ზეპირმეტყველებასი დავალება,
ნაკლებად
უშვებს ენობრივ შეცდომებს (ცდილობს აკონტროლოს მეტყველება )
|
|
9-10
|
ყოველთვის აქვს შესრულებული წერითი დავალება, რომელშიც ძალიან
იშვიათადაა დაშვებული შეცდომა;
ყოველთვის მზადაა
ზეპირმეტყველებაში დავალების პრეზენტაციისათვის;
ძალიან იშვიათად უშვებს ენობრივ შეცდომებს;
აქვს სწორი გამოთქმა (მუდმივად აკონტროლებს მეტყველებას)
|
შეფასების სქემა კომპონენტი “საკლასო
დავალება”
V-XII
კლასები
ქულები
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
კომენტარი
|
1-2
|
მწირე
ლექსიკური მარაგის გამო:
-არ რეაგირებს/არა სწორად რეაგირებს მასწავლებლის ინსტრუქციებზე;
-იშვიათად ერთვება მოსმენის, ლაპარაკის, კითხვისა და წერის აქტივობებში
და თუ მონაწილეობს, უშვებს უხეშ შეცდომებს
|
|
3-4
|
ცდილობს
ჩაერთოს აქტივობებში, მაგრამ უჭირს:
Ø მოსმენილი/წაკითხული ინფორმაციის გაგება (საუბრის
თემა/კონკრეტული დეტალები/თანამოსაუბრეების ამოცნობა);
Ø ზეპირი კომუნიკაცია (დიალოგის გათამაშება, ნაცნობ
თემაზე საუბარი);
Ø ვერ არჩევს
ეტიკეტის ფორმებს;
Ø უჭირს
წერითი დავალების დამოუკიდებლად შესრულება;
Ø ცდილობს ,
ითანამშრომლოს წყვილში
|
|
5-6
|
ხშირად ერტვება
აქტივიბასი, მაგრამ:
Ø კარგად ვერ იგებს მოსმენილ/წაკითხულ ინფორმაციას (საუბრის თემა/კონკრეტული
დეტალები/თანამოსაუბრეების ამოცნობა);
Ø ყოველთვის სწორად ვერ წარმართავს ზეპირ კომუნიკაციას
(დიალოგის გათამაშება, ნაცნობ/უცნობ თემაზე საუბარი, რაიმე ამბის გადმოცემა,ინტერაქცია,გაბმული
ლაპარაკი);
Ø უჭირს
ეტიკეტის ფორმების გარჩევგა;
Ø წერით დავალებებში უშვებს ენობრივ და ორთოგრაფიულ
ეცდომებს;
Ø სიამოვნებით თანამშრომლობს
წყვილში/ჯგუფში
|
|
7-8
|
თითქმის ყოველთვისაა ჩართული აქტივობებში:
Ø კარგად იგებს მოსმენილ/წაკითხულ ინფორმაციას;
Ø ცდილობს დამოუკიდებლად წარმართოს ზეპირი კომუნიკაცია, თუმცა ზოგჯერ უშვებს
შეცდომებს;
Ø ცდილობს
ეტიკეტის ფორმების შესაბამისად გამოყენებას;
Ø კარგად ასრულებს წერით დავალებას, თუმცა ზოგჯერ უშვებს შეცდომებს;
Ø კარგად
თანამშრომლობს შეწყვილესთან/ჯგუფის წევრებთან
|
|
9-10
|
ყოველთვისაა ჩართული აქტივობებში:
Ø თითქმის სრულად იგებს მოსმენილ/წაკითხულ ინფორმაციას;
Ø თითქმის თავისუფლად წარმართავს ზეპირ კომუნიკაციას, ზოგჯერ უმნიშვნელო
შეცდომებით;
Ø შესაბამისად
იყენებს ეტიკეტის გორმებს;
Ø წერით დავალებაში იშვიატად უშვებს შეცდომებს;
Ø კარგად
თანამშრომლობს მეწყვილესთან/იცავს ჯგუფში მუშაობის წესებს;
|
შეფასების
სქემა კომპონენტი „წერითი კომუნიკაცია“
ქულები
|
უნარ-ჩვევები და მათი
შეფასების კრიტერიუმები
|
კომუნიკაცია
|
|
1-2
|
1.1
არ არის დაცული
დიზაინი (სათანადო მონაცემები საერთოს არ წერია);
1.2
დაწერილია 1-3
წინადადება, მაგრამ აზრის გაგება ჭირს;
თემა ძალიან სუსტია, დაწერილია რამდენიმე წინადადება, მაგრამ
შიმაარსი თითქმის გაუგებარია
|
3-4
|
2.1 არ არის დაცული დიზაინი;
2.2 დაწერილია რამდენიმე წინადადება, მაგრამ კომუნიკაციური მიზანი
ბუნდოვნადაა ჩამოყალიბებული;
2.3 თემა სუსტია. დაწერილია რამდენიმე წინადადება. არის მცდელობა
ზოგადი /კონკრეტული საკითხის გაშლისა;
|
5-6
|
3.1 არასწორადაა დაცული დიზაინი (სათანადო მონაცემები განკუთვნილ
ადგილზე არ წერია);
3.2 დაწერილია რამდენიმე წინადადება. კომუნიკაციური მიზანი ნაწილობრივადაა ჩამოყალიბებული;
3.3 თემა საშუალოა. გადაცემულია ზოგადი შინაარსი;
|
7-8
|
4.1 დიზაინი ნაწილობრივაა დაცული;
4.2 დაწერილია მთლიანი ტექსტი, თუმცა კომუნიკაციური მაზანი მკაფიოდ
არ არის გამოკვეტილი;
4.3 თემა კარგია. თითქმის დაცულია თხრობის თანმიმდევრობა, მაგრამ არ
არის გამოქვეთილი საკუთარი პოზიცია, დამოკიდებულება;
|
9-10
|
5.1 დიზაინი დაცული;
5.2 ტექსტი შრდგენილია
კომუნიკაციური მიზნის შესაბამისად და თითქოს დაცულია ლოგიკური თანმიმდევრობა;
5.3 თემა კარგია. დაცულია თხრობის
თანმიმდევრობა, გამოქვეთილია საკუთარი პოზიცია, დამოკიდებულება;
|
ლექსიკის გამოყენება და ენის ფორმები
|
|
1-2 |
ლექსიკური მარაგი ძალიან მწირეა, რის გამოც დაშვებულია უფრო მეტი
ორთოგრაფიული, ვიდრე ენობრივი შეცდომა.
არ არის დაცული პუნქტუაცია.
|
3-4 |
ლექსიკური მარაგი შესღუდულია.
დაშვებულია 10-ზე მეტი
ენობრივი შრცდომა.
არ არის დაცული ორთოგრაფია- პუნქტუაცია
|
5-6
|
ლექსიკა თითქმის კომუნიკაციური მიზნის შესაბამისია.
დაშვებულია 8-ზე მეტი ენობრივი შეცდომა.
არ არის ორთოგრაფიული და პუნქტუაციური შეცდომები
|
7-8
|
ლექსიკა კომუნიკაციური მიზნის შესაბამისია.
დაშვებულია 6-ზე მეტი ენობრივი შცდომა.
შეიმჩნევა ორთოგრაფიული ნორმების დარღვევა.
|
9-10
|
ლექსიკა კომუნიკაციური მიზნის შესახამისია.
დხაშვებულია 3-ზე მეტი ენობრივი შეცდომა.
ზოგჯერ დაშვებულია 1-2 ორთოგრაფიული შეცდომაც.
|
შენიშვნა:
კომუნიკაციურ უნარებში შეფასების
ქულების პირველი და მეორე კრიტერიუმები (1.1, 1.2 / 2.1, 2.2 / 3.1,3.2 / 4.1,4.2
/ 5.1,5.2 ) ეხება კორესპოდენციას,ყოფით ტექსტს, ბიოგრაფიას
ხოლო
მესამე კრიტერიუმი (1.3 / 2. 3 /
3.3 / 4.3 / 5.3 /) ეხება ტექსტის შეთხზვას/შედგენას დამოუკიდებლად (მოსმენილი, წაკითხული
უცნობი ტექსტი, ნანახი ფილმი/სპექტაკლი, მოცემული თემა ).
შეფასების სქემა კომპონენტი „შემაჯამებელი სამუშაო“
ტესტი
რა
მოწმდება
|
საკითხები
|
მაქსიმალური ქულა
|
მოსმენის
სავარჯიშო
|
1 – 10
|
10
|
კითხვის გააზრება
|
11 – 20
|
10
|
გრამატიკა
|
21 – 30
|
10
|
წერა
|
31--40
|
10
|
მთლიანი ტექსტის მაქსიმალური ქულა
|
|
40
|
ნიშანი გამოიანგარიშება % -ად.
40---------10 ქულა
N რაოდენობა სწორი პასუხებისა----------
x ქულა
Комментариев нет:
Отправить комментарий